PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Dlaczego gazoport musi być "narodowy"?

Autor: wnp.pl (Dariusz Malinowski)
16-03-2009 09:10

W ogóle nie rozumiem niechęci przeciwko uczestnictwu zagranicznych partnerów w tym przedsięwzięciu. Podam taki przykład, Gaz de France był zainteresowany uczestnictwem w budowie gazoportu - mówi Bogdan Pilch, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. rozwoju rynku gazu w Electrabel Polska z grupy GdF Suez.

- Wokół naszych żądań powstały jakieś mity. W zamian za przekazanie całego know - how i doświadczenia w realizacji projektów LNG, chcieliśmy ewentualnie objąć maksimum 10 proc. udziałów w kapitale spółki która miała budować terminal. Dodatkowo chcieliśmy jeszcze zapewnić pomoc we wskazaniu potencjalnych dostawców i w negocjowaniu samego kontraktu. Dodatkowo gwarantowaliśmy dostawy w okresie tzw. start-up'u i modulowania dostaw, ze względu na posiadanie dużego portfela własnych dostaw , które wynoszą kilkadziesiąt m3 samego LNG. I dla niektórych ta propozycja, była traktowana jako próba przejęcia projektu. Nie jestem w stanie tego zrozumieć - mówi nasz rozmówca.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 627 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP