"Paliwa, energia, gaz"", czyli film korporacyjny multienergetycznej grupy kapitałowej Unimot zostanie zgłoszony do międzynarodowego konkursu filmów korporacyjnych w Cannes (The Cannes Corporate Media & TV Awards).
- W filmie opowiadamy o Unimot, naszej działalności i dynamicznym wzroście, a także o tym, jak chcemy zmieniać rynek energii w Polsce - mówi Robert Brzozowski, prezes zarządu paliwowej spółki. - Jako firma stawiamy na nowoczesne technologie nie tylko w biznesie, ale i w komunikacji. Stąd pomysł na film korporacyjny, dzięki któremu będziemy budowali wizerunek naszej firmy jako podmiotu działającego w nowoczesny sposób na tradycyjnym rynku paliwowo energetycznym. To nasza pierwsza tego typu produkcja i jesteśmy z niej dumni. Film chcemy zaprezentować szerszej publiczności, zgłaszając go do międzynarodowego konkursu filmów korporacyjnych - dodaje.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Film korporacyjny Unimotu na festiwalu w Cannes