Działająca na rynku gazu płynnego firma Gaspol zapowiada zmianę logo. Proces ten rozpocznie się 30 czerwca 2017 roku i będzie trwał do końca 2018 roku.
Firma zapewnia, że zmiana logo Gaspolu nie pociąga za sobą innych zmian w spółce. Nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami i dostawcami. Nie zmieni się również oferta Gaspolu.
- Celem wprowadzenia wspólnej identyfikacji wizualnej jest umocnienie i rozszerzenie działalności grupy oraz lepsza rozpoznawalność marki na całym świecie. Wspólny brand będzie też komunikatem, że wysoka jakość produktów i usług, a także wdrażane rozwiązania i innowacje są wspólne dla wszystkich firm skupionych w grupie SHV Energy - wyjaśnia Natalia Rostkowska, rzecznik prasowy Gaspolu.
Gaspol działa na polskim rynku gazu płynnego od 1991 roku. Posiada własną infrastrukturę: dwa terminale przeładunkowe, morski w Gdańsku i kolejowy w Małaszewiczach, siedem rozlewni gazu płynnego, flotę specjalistycznych cystern do przewozu LPG i LNG oraz ponad 20 tys. punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Głównym udziałowcem Gaspolu jest holenderska spółka SHV Energy, światowy lider branży gazu płynnego.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Gaspol zmienia logo