PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Gazowy potentat wprowadzał w błąd klientów

Autor: wnp.pl (DM)
04-07-2014 17:21

Największym dostawcą energii w Wielkiej Brytanii British Gas, którego właścicielem jest spółka Centrica, zapłaci 4 tys. klientów i na cele charytatywne milion funtów. To rekompensata za wprowadzenie klientów w błąd.

British Gas wypłaci każdemu z wprowadzonych w błąd klientom średnio po 130 funtów, a dodatkowo przeleje kolejne 434 tys. funtów na cele charytatywne.
Chodzi o okres od lutego 2011 do marca 2013 roku. Spółka kusząc klientów przesadzała w informacjach na temat możliwych oszczędności w wysokościach rachunków. Sprawą zainteresował się brytyjski odpowiednik URE (Ofgem).

Jednak nie doszło do formalnego wszczęcia dochodzenia, ponieważ British Gas sam przyznał się do błędu i dobrowolnie zgodził się na wyrównanie ewentualnych strat.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

324 408 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP