PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PGNiG chce zwiększać sprzedaż gazu ziemnego

Autor: wnp.pl (Wojciech Kwinta)
17-06-2016 14:38
PGNiG chce zwiększać sprzedaż gazu ziemnego
Fot. mat. pras.

Otwarcie przez PGNiG Obrót Detaliczny pierwszego biura obsługi klientów w Galerii Krakowskiej i kampania „Czyste źródło korzyści” na rzecz wymiany instalacji ogrzewania na gazowe, to jeden z elementów strategii na rzecz zwiększania sprzedaży gazu ziemnego i usprawnienie obsługi klientów detalicznych. Inauguracja odbyła się w Krakowie nie bez powodu - miasto zmaga się z zanieczyszczeniami atmosferycznymi.

– Przede wszystkim zawsze musi być ten pierwszy raz, tak jak nasza reprezentacja wygrała pierwszy od wielu lat mecz w mistrzostwach i zremisowała z silną drużyną niemiecką – mówi Maciej Woźniak, wiceprezes ds. handlowych w PGNiG.
Dodaje, że model otwierania tzw. centrów premium w galeriach handlowych w pobliżu dworców ma sprawić, że firma zbliży się do klientów indywidualnych zapewniając im wszelkie usługi. Nowość? Tak, ponieważ tradycyjnie takie punkty umieszczano w lokalnych siedzibach firmy, często w niewygodnych dla mieszkańców lokalizacjach.

– Nowe punkty obsługi klientów w centrach handlowych w pobliżu dworców to rozwiązania ekonomiczne i społeczne. W najbliższym czasie takie punkty, poza Krakowem, pojawią się w innych dużych miastach – Katowicach, Warszawie i Poznaniu – komentuje Tadeusz Kuczborski, członek zarządu spółki PGNiG Obrót Detaliczny. To dopiero początek, spółka planuje kolejne takie rozwiązania.

Otwarcie krakowskiego centrum wiąże się też z programem „Czyste źródło korzyści”. Klienci, którzy zdecydują się zmienić dotychczasowy sposób ogrzewania na gazowy mogą liczyć na 500 zł od firmy, a ci, którzy podpiszą umowę na zainstalowanie piecyków gazowych do ogrzewania wody – na 300 zł.

Korzyści z takich zmian, to nie tylko nagrody – przy spadających cenach gazu ziemnego (ceny gazu dla klientów detalicznych właśnie spadły, już po raz piąty), koszty ogrzewania gazem stają się konkurencyjne dla innych rozwiązań.

Działania PGNiG, czy raczej spółki zajmującej się sprzedażą detaliczną to odpowiedź na oferty koncernów energetycznych, które także poza energią elektryczną oferują m.in. sprzedaż gazu ziemnego. Dodatkowo, np. w Krakowie Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej zachęca klientów do likwidacji piecyków gazowych służących ogrzewaniu wody i przejście na ciepło sieciowe. Koszty dla użytkowników są zbliżone.

W warunkach rosnącej konkurencji Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo dąży do podnoszenia konsumpcji gazu ziemnego, by zyskiwać przewagę konkurencyjną. Sektor grzewczy dla klientów indywidualnych może nie jest głównym obszarem, ale na pewno znaczącym.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


15 365 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP