PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PGNiG kusi i walczy o klienta

Autor: WNP.PL (DM)
16-06-2016 12:08
PGNiG kusi i walczy o klienta
Fot. Fotolia

Gazowy potentat otwiera w Galerii Krakowskiej pierwsze w Polsce Biuro Obsługi Klienta (BOK) Premium. To część działań spółki, które mają zapewnić jej zwiększoną sprzedaż gazu.

Dla PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. będącego handlowym ramieniem PGNiG otwarcie nowego punktu to nie tylko działania wizerunkowe. Należy pamiętać, że firma musi walczyć o rynek z coraz silniej napierającą konkurencją. Jak temu sprostać? Jednym z rozwiązań jest „wyjście” do ludzi. Coraz więcej osób spędza dużo czasu w galeriach handlowych stąd też decyzja o otwarciu BOK-u w takim obiekcie. Po prostu przy okazji robienia zakupów,

Jednak ułatwienia dla klientów to nie wszystko. Spółka równocześnie wspiera walkę z krakowskim smogiem, dopłacając do 500 zł za wymianę pieca węglowego na gazowy. Jednak taka działalność może jej się opłacić, bo przecież istnieją duże szanse, że osoby zmieniające piece węglowe na gaz zwiążą się umowami właśnie z PGNiG.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 261 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

797 968 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 865 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP