Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zamierza przeznaczyć na polski sport 6 mln złotych - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Wszystko po to, by poprawić swój wizerunek wśród klientów.
Według nieoficjalnych danych, na które powołuje się dziennik, budżet sponsorski grupy PGNiG wynosi 10 - 12 mln zł. Dotychczas większość tej kwoty przeznaczana była na kampanie społeczne oraz wspieranie nauki i kultury. Teraz zwiększa się udział sportu w tej puli. Jak informuje "DGP", może to być kwota przekraczająca nawet 6 mln zł rocznie.
Biorąc pod uwagę fakt, że PGNiG jest monopolistą i nie ma na rynku specjalnej konkurencji, w sponsoringu sportu władzom spółki chodzi o wzmacnianie pozytywnego wizerunku.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGNiG wyłoży miliony na polski sport