Do programu rabatowego PGNiG zgłosiło się 30 klientów, których zamówienia stanowią 85 proc. łącznego wolumenu gazu sprzedawanego w segmencie dużych odbiorców - pochwalił się potentat. To ważne, bo w ten sposób PGNiG chroni się przed odpływem kluczowych klientów.
- Spółka walczy o klientów i reaguje na uwarunkowania rynkowe wynikające z liberalizacji rynku. Cieszymy się, że nasza oferta spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. [...] Udany początek realizacji programu rabatowego pozwala mieć nadzieję, że cały program zakończy się sukcesem - mówi Mariusz Zawisza szef gazowego potentata.
PGNiG zajmuje się obsługą klientów strategicznych, tj. odbierających rocznie ponad 25 mln m3 gazu rocznie (i do nich właśnie był skierowany program). Obsługuje również klientów nabywających gaz do dalszej odsprzedaży oraz nabywających gaz bezpośrednio ze złóż. Pozostali klienci, od sierpnia 2014 r. są obsługiwani przez spółkę PGNiG Obrót Detaliczny.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGNiG zatrzymało kluczowych klientów