2,5 mln unikalnych użytkowników odnotowały w minionym miesiącu portale należące do Grupy PTWP. Rekordowe wyniki to efekty wprowadzanych zmian i coraz większej specjalizacji serwisów. Profesjonalne źródła informacji doceniają prowadzący biznesy w różnych segmentach rynku.
– W każdym z segmentów rynku, w którym działamy, dbamy o precyzyjnie dopasowane do potrzeb odbiorców. Zapewniamy dedykowane treści i kierujemy je oddzielnymi kanałami. Przyszłość mediów branżowych to coraz większa specjalizacja – mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA.
Portal wnp.pl towarzyszy najważniejszym wydarzeniom w polskim przemyśle, opisuje procesy i trendy. Mocno uwidaczniają to statystyki. Październik 2014 r. upłynął pod znakiem dramatycznych doniesień z górnictwa. Uwagę opinii publicznej skupiała także sprawa konfliktu gazowego Rosja-Ukraina. Portal wnp.pl zanotował w tym czasie w wybranych branżach – górnictwo, gazownictwo – około 45-proc. wzrost liczby odsłon
i unikalnych użytkowników.
Integrowanie wyglądu, funkcjonalności oraz zawartości merytorycznej serwisów ze zmianami zachodzącymi w poszczególnych sektorach gospodarki przynosi wymierne efekty w poszczególnych portalach oraz w skali całej Grupy PTWP.
Rynek produkcji i przetwórstwa, a także handlu żywnością, jest obecnie w trakcie niezwykle dynamicznych przemian i konsolidacji. Firmy związane z sektorem i jego otoczeniem potrzebują bieżącej, pogłębionej, a często specjalistycznej informacji i analizy na temat tego, co dzieje się w branży, i w jakim kierunku rynek będzie się rozwijał. To wszystko zapewnia portalspozywczy.pl, który jest największym serwisem gospodarczym dedykowanym sektorowi spożywczemu i dystrybucyjnemu na polskim rynku.
W październiku br. serwis portalspozywczy.pl po raz kolejny poprawił wyniki pod względem liczby użytkowników odwiedzających serwis, w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego.
– To pokazuje, że ostatnie decyzje dotyczące zmian w układzie naszej strony głównej, podserwisów oraz nawigacji były trafione i z każdym dniem przynoszą pozytywne efekty. Nasi użytkownicy mogą łatwiej i szybciej znaleźć interesujące ich treści, co widać po znacznych wzrostach użytkowników i odsłon m.in. w podserwisach – mówi Łukasz Stępniak, redaktor naczelny serwisu portalspozywczy.pl i magazynu Rynek Spożywczy.
To nie koniec zmian, które czekają portalspozywczy.pl w nadchodzących miesiącach.
– Nadal będziemy pracować nad kwestiami technicznymi, ale skupimy się także na treściach oferowanych na portalu. Będą one coraz mocniej się specjalizować, tak aby jeszcze efektywniej pomagać naszym czytelnikom w prowadzeniu ich biznesów w sektorze spożywczym i handlowym. Będziemy także systematycznie rozwijać ofertę Strefy Premium – dodaje Łukasz Stępniak.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rekordowa liczba użytkowników i odsłon portali Grupy PTWP