Białostocki dystrybutor gazu, spółka Barter, wprowadza do swojej oferty nowy produkt - gaz sieciowy, skierowany do klientów indywidualnych i biznesowych. Docelowo Barter planuje pozyskać ponad 500 tysięcy klientów, co stanowi ok. 10 proc. rynku.
Zdaniem Barter, dzięki zmianie dostawcy klient indywidualny może spodziewać się oszczędności rzędu kilkuset złotych rocznie.
Spółka Barter, firma ze 100-procentowym udziałem kapitału polskiego, działa w sektorze energetycznym od 1999 r. Sprzedaje i dystrybuuje LPG do napędu samochodów, ogrzewania budynków oraz gaz w butlach. Tam gdzie zapotrzebowanie na energię jest bardzo duże, a nie ma odpowiedniej infrastruktury gazowniczej, Barter wdraża rozwiązania bazujące na gazie LNG.
Po wprowadzeniu do swojej oferty gazu sieciowego spółka Barter będzie mogła zaoferować każdy rodzaj paliwa gazowego w zależności od dostępnej infrastruktury.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Spółka Barter wchodzi w sprzedaż sieciowego gazu ziemnego