Gazowy potentat otwiera w Galerii Krakowskiej pierwsze w Polsce Biuro Obsługi Klienta (BOK) Premium. To część działań spółki, które mają zapewnić jej zwiększoną sprzedaż gazu.
Dla PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. będącego handlowym ramieniem PGNiG otwarcie nowego punktu to nie tylko działania wizerunkowe. Należy pamiętać, że firma musi walczyć o rynek z coraz silniej napierającą konkurencją. Jak temu sprostać? Jednym z rozwiązań jest „wyjście” do ludzi. Coraz więcej osób spędza dużo czasu w galeriach handlowych stąd też decyzja o otwarciu BOK-u w takim obiekcie. Po prostu przy okazji robienia zakupów,
Jednak ułatwienia dla klientów to nie wszystko. Spółka równocześnie wspiera walkę z krakowskim smogiem, dopłacając do 500 zł za wymianę pieca węglowego na gazowy. Jednak taka działalność może jej się opłacić, bo przecież istnieją duże szanse, że osoby zmieniające piece węglowe na gaz zwiążą się umowami właśnie z PGNiG.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.