Nowa strategia operacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 została zaprezentowana radzie nadzorczej i kadrze kierowniczej firmy 20 lipca br. Dwa dni wcześniej strategia została przyjęta przez zarząd PGNiG Obrót Detaliczny.
Zgodnie ze strategią kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na czterech głównych obszarach: budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwoju kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta, odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych, budowie skutecznych narzędzi i procesów oraz zwiększaniu efektywności operacyjnej.
Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. To również kilkadziesiąt inicjatyw operacyjnych. Znaczną część tych projektów pracownicy zgłaszali sami w trakcie warsztatów organizowanych we wszystkich regionach od marca br.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią