Wystartowała pierwsza w historii PGNiG kampania reklamowa, pojawił się pierwszy telewizyjny spot reklamowy informujący o pakiecie PiG (Prąd i Gaz). Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.
- Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii – naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami - powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
- Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę. Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług - powiedział Wiktor Urban, kierownik działu Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny. - Wśród badanych reklam najwięcej osób zapamiętało właśnie nasz spot – dodał Urban.
PGNiG jednocześnie dociera do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach. Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGNiG poprzez PiG rusza na podbój rynku gazu i prądu